مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 17:252022-12-12سياسي

اتمام پروژه تنقیح قوانین با استفاده از هوش مصنوعی تا پایان سال


پروژه تنقیح قوانین با هوش مصنوعی تا پایان سال تحویل مجلس خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 21 آذر ماه 1401) در همایش گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر که با حضور رییس مجلس در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد، طی سخنانی در تشریح عملکرد یک ساله مرکز پژوهش ها گفت: مرکز پژوهش ها در یکسال گذشته با نگاه بر 4 رویکرد هوشمندسازی، مردمی سازی، شفاف سازی و کارآمدسازی که مدنظر ریاست محترم مجلس شورای اسلامی قرار دارد تلاش کرد تا اقدامات و فعالیت ها را در این چارچوب دنبال کند.

وی ادامه داد: در همین چارچوب نخستین دستورکار کارآمدسازی بود که در این چارچوب از مهرماه 1400 تا مهر 1401 تقویت بنیه کارشناسی مرکز را در دستور کار داشته ایم.

از جمله کارهایی که در این مدت انجام شد تهیه نقشه بیش از 1014 عامل دخیل در حکمرانی از طریق سامانه مرکز بوده است که از این طریق این امکان در مرکز ایجاد شده که طرح ها و لوایح ابتدا در این سامانه تحلیل و بررسی شود.

رییس مرکز پژوهش های مجلس تصریح کرد: همچنین در همین مدت زمانی 342 اظهار نظر راجع به طرح ها و لوایح و ارائه 116 پیش نویس قانون از سوی مرکز پژوهش ها انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه تنقیح قوانین با استفاده از هوش مصنوعی تا پایان سال

اتمام پروژه تنقیح قوانین با استفاده از هوش مصنوعی تا پایان سال