مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 16:552022-12-12اقتصادي

هدفگذاری واقعی سازی نرخ گاز پتروشیمی ها در بودجه امسال


ما باید نرخ خوراک گاز برای پتروشیمی ها را در بودجه امسال واقعی کنیم چون این واحدها همچنان نمی خواهند ملزومات توسعه را رعایت کنند و کالاهایشان به صورت خام صادر می کنند.

- حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرگزاری فارس درباره قیمت خوراک گاز پتروشیمی ها بیان کرد: درباره موضوع خوراک پتروشیمی ها باید گفت که قیمت خوراک و سوخت دریافتی این واحدها متعادل نیست و سقف ریالی اعمال شده نیز قیمت خوراک را غیرواقعی کرده است.

* نرخ خوراک گاز برای پتروشیمی ها را در لایحه بودجه امسال واقعی کنیم وی افزود: این موضوع عملا به نوعی خروج پول از جیب مردم و ایجاد کسری بودجه است که به حساب صنایع می رود، این قیمت گذاری برای خوراک گاز پتروشیمی ها موجب ایجاد نابرابری شده است، زیرا پرداخت های آنچنانی انجام می دهند و همه کسانی که در جاهای دیگر استخدام هستند و آنهایی که استخدام نیستند سر و دست می شکنند که بروند در آن واحدها و حقوق های نجومی بگیرند.

 عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نوع قیمت گذاری تبعیض ناروایی را ایجاد کرده است و فاصله بین حقوق ها را اضافه کرده است علاوه بر اینکه ضرر هنگفتی را به بیت المال می زند.

حاجی دلیگانی ادامه داد: ما باید نرخ خوراک گاز برای پتروشیمی ها را در لایحه بودجه امسال واقعی کنیم چون این واحدها نشان دادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری واقعی سازی نرخ گاز پتروشیمی ها در بودجه امسال

هدفگذاری واقعی سازی نرخ گاز پتروشیمی ها در بودجه امسال