مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 16:552022-12-12سياسي

سومین همراه سرای بیمار در منطقه 2 راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی گفت: مدیریت شهری منطقه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و همچنین حفظ شان و کرامت همراهان و خانواده بیماران بستری در بیمارستان ها، - شهردار منطقه2 گفت: سومین همراه سرای بیمار به منظور اسکان بلندمدت همراهان و بیمارانشان در محله طرشت راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی گفت: مدیریت شهری منطقه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و همچنین حفظ شان و کرامت همراهان و خانواده بیماران بستری در بیمارستان ها، در دو مجموعه میزبان همراهان بیمار است.

وی افزود: پس از اتصال همراه سرا های منطقه 2 به شبکه رها این امکان فراهم شد که از تمامی بیمارستان های شهر تهران با همکاری مددکاری بیمارستان ها پذیرش انجام شود و همین موضوع افزایش متقاضی را به دنبال داشته است.

شهردار منطقه 2 افزود: با توجه به پروتکل های تعیین شده، مدت زمان اسکان در این مراکز ا3 روز است درحالی که همراهان بیماران پیوندی، عفونی، سرطانی نیاز به حضور بلندمدت در پایتخت دارند ودرهمین راستا سومین همراه سرا در منطقه با همکاری خیّران در حال آماده سازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین همراه سرای بیمار در منطقه 2 راه اندازی می شود

سومین همراه سرای بیمار در منطقه 2 راه اندازی می شود