مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 16:212022-12-12اجتماعي

خشت گذاری مدرسه 12 کلاسه در کهریزک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، آیین خشت گذاری آموزشگاه حضرت سیدالشهدا(ع) کهریزک با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و مسئولان شهرستانی و محلی و خیران به همت بخشداری کهریزک و کمیساریای پناهندگان برگزار شد.

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این مراسم اظهار کرد: تعلیم و تعلم در سراسر جمهوری اسلامی ایران در جریان است و اکنون خدمات آموزش و پرورش در محروم ترین و دور افتاده ترین نقاط کشور نیز ارائه می شود.

وی گفت: اینکه نقطه ای به علت دور افتاده بودن از خدمات آموزش و پرورش محروم باشد و پرچم خدمات جمهوری اسلامی در آن به اهتزاز در نیاید، در سیاست و خط مشی کشور نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران افزود: مبنای تعلیم و تعلم در کشور، سند تحول آموزش و پرورش است که مبتنی بر رویکردهای تربیتی، اقتضائات دوران، نگاه های کلان جمهوری اسلامی و نیازهای روز جامعه طراحی شده و در دست اجرا قرار گرفته است.

بهرامی بیان کرد: برای برخورداری از نظام منسجم در فرآیند تعلیم و تربیت، ساحت های 6 گانه ای تعریف شده که آموزش صحیح، از جمله آن محسوب می شود.

وی اضافه کرد: از ابزارها و راهکارهای توسعه خدمات آموزشی و جلب مشارکت مردمی، ساخت مدارس است که در آن نقش مردم با عنوان خیران مدرسه ساز پررنگ و برجسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشت گذاری مدرسه 12 کلاسه در کهریزک

خشت گذاری مدرسه 12 کلاسه در کهریزک