مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-12اقتصادي

11 پروژه مدرسه سازی در خلخال احداث می شود


11 پروژه آموزشی و مدرسه سازی در خلخال در حال احداث و ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدجواد یحیی زاده بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی و جذب اعتبارات خلخال اظهار کرد: این پروژه های آموزشی با همکاری نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس اردبیل در حال احداث بوده و بعد از تکمیل در مناطق مختلف شهرستان به بهره برداری می رسند.

وی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی در شهرستان خلخال نسبت به سال قبل افزایش مناسبی داشته است، خاطرنشان کرد: 54 طرح و پروژه عمرانی با استفاده از یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات مختلف ملی و استانی در مناطق مختلف این شهرستان در حال اجرا است.

فرماندار خلخال اهتمام استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی را به توسعه جنوب استان اردبیل یادآور شد و بیان کرد: در صورت تخصیص اعتبارات مصوب طرح ها و پروژه های عمرانی نیمه تمام در اسرع وقت تکمیل خواهند شد.

یحیی زاده با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان برای همه پروژه های عمرانی خلخال 8 درصد است، افزود: انتظار می رود قبل از پایان فصل کاری مسئولان در تخصیص اعتبارات مناسب به این شهرستان همت کرده تا درصدد تکمیل پروژه های عمرانی در خلخال باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 پروژه مدرسه سازی در خلخال احداث می شود

11 پروژه مدرسه سازی در خلخال احداث می شود