مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-12سياسي

رزمایش جهادی دامپزشکی در دامغان برگزار می شود


رییس اداره دامپزشکی دامغان از برگزاری رزمایش جهادی و محرومیت زدایی در حوزه دام و طیور در این شهرستان خبر داد و گفت: واکسیناسیون و ایمن سازی دام ها محوریت این رزمایش است.

- علی اصغر جلالوند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رزمایش جهادی و محرومیت زدایی دامپزشکی در منطقه سرکویر دامغان طی روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم آذرماه برگزار می شود، ابراز کرد: واکسیناسیون و ایمن سازی دام ها بر علیه بیماری های واگیر محور این رزمایش جهادی و محرومیت زدایی است.

وی با بیان اینکه این رزمایش در مناطق محروم شهرستان های دامغان و میامی به همت دامپزشکی استان سمنان برگزار می شود، ابراز کرد: مبارزه با انگل های خارجی دام در قالب سمپاشی بدن و جایگاه نگهداری دام همچنین ویزیت و درمان رایگان دام های بیمار از دیگر بخش های این رزمایش است.

رییس دامپزشکی دامغان با بیان اینکه آموزش و ترویج با محوریت کنترل و پیشگیری از بیماری های واگیر دام و بیماری های مشترک بین انسان و دام از دیگر اهداف این رزمایش است، ابراز کرد: دامپزشکی با اجرای این رزمایش به دنبال عدالت محوری و محرومیت زدایی در روستاها و مناطق کم برخوردار و حفظ اقتصاد پایدار و تقویت اقتصاد مقاومتی در این مناطق کم برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش جهادی دامپزشکی در دامغان برگزار می شود

رزمایش جهادی دامپزشکی در دامغان برگزار می شود