مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 16:102022-12-12بين الملل

زمان آغاز عملیات اکتشاف گاز در سواحل «لبنان» توسط «توتال»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، «پاتریک بویان» مدیرعامل شرکت توتال فرانسه اعلام کرد که از اوایل سال آینده میلادی (2023)، - زمان آغاز عملیات اکتشاف گاز در سواحل لبنان توسط توتال شرکت توتال فرانسه اعلام کرد: عملیات اکتشاف گاز در سواحل لبنان در منطقه موسوم به بلوک 9 را اوایل سال آینده میلادی (2023) آغاز خواهد کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، پاتریک بویان مدیرعامل شرکت توتال فرانسه اعلام کرد که از اوایل سال آینده میلادی (2023)، عملیات اکتشاف گاز در سواحل لبنان آغاز خواهد شد.

وی در دیدار با ولید فیاض وزیر انرژی و آب در دولت پیشبرد امور لبنان در مقر این شرکت، گفت: ما در این ملاقات درباره فعالیت های توتال در لبنان گفتگو کردیم و مقرر شد که تیم عملیاتی برای فعالیت در بلوک 9 (در سواحل لبنان) تکمیل شود.

شرکت توتال در بیانیه ای ضمن اعلام جزییات دیدار پاتریک بویان و ولید فیاض، اعلام کرد: تا امروز، علاوه بر مدیر پروژه اکتشاف گاز، 10 نفر دیگر از اعضای این تیم برای حضور در میدان گازی بلوک 9 در سواحل لبنان، مشخص شده اند.

توتال در ادامه افزود: اقدامات اولیه برای اکتشاف و استخراج گاز از میادین گازی در سواحل لبنان از اوایل سال آینده میلادی آغاز شده و تا ماه مارس 2023 شمار اعضای تیم عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان آغاز عملیات اکتشاف گاز در سواحل «لبنان» توسط «توتال»

زمان آغاز عملیات اکتشاف گاز در سواحل «لبنان» توسط «توتال»