مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 16:102022-12-12اقتصادي

تعطیلی 14واحد صنفی مزاحم و آلاینده در منطقه 8


شهردار منطقه هشت با اشاره به صدور دو هزار و چهار رأی تمهید برای واحدهای صنفی فعال در منطقه هشت گفت: در 6 ماهه نخست سال نیز از 350 واحد صنفی بازدید دوره ای به عمل آمده است که از این میزان 14 واحد به علت رعایت نکردن مقررات لازم تعطیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه تنهایی با بیان اینکه در این محدوده از شهر هیچ صنف مزاحم و آلاینده ای که مشمول طرح انتقال از شهر باشد وجود ندارد، گفت: پیش از این آهن فروشی ها و کارخانه های شرق تهران که عموما کارخانه های صنعتی بزرگ مانند چوب بری و نجاری های بزرگ و قفل سازی و .

بودند به خارج از شهر انتقال داده شدند.

تنهایی از تعطیلی 14 واحد صنفی مزاحم و آلاینده در شش ماهه نخست سال 1401 خبر داد و گفت: این اقدام نتیجه بازدید از 350 واحد صنفی بوده که به صورت دوره ای در منطقه صورت می گیرد.

وی همچنین از وجود دو هزار و چهار رای تمهید برای واحدهای صنفی این منطقه خبر داد و گفت: این واحدها به طور مستمر بازدید می شوند و در صورتی که مفاد رای و تمهیدات لازم توسط واحد صنفی رعایت شود اجازه ادامه فعالیت به آنها داده می شود.

به گفته وی، در بازدیدها مشکلات واحدهای صنفی در کاربرگ ها ذکر می شود در صورتی که در مدت زمان مشخص شده رفع نشود اخطار داده و در مرحله بعدی تعطیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 14واحد صنفی مزاحم و آلاینده در منطقه 8

تعطیلی 14واحد صنفی مزاحم و آلاینده در منطقه 8