مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-12سياسي

محمودزاده: معلمان آموزشگاه های زبان توانمند شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، احمد محمودزاده در پنجمین جلسه توانمندسازی مراکز آموزشی زبان های خارجه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در جمع اعضای شورای انقلاب فرهنگی .

- رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: معلمان آموزشگاه های زبان باید توانمند شوند و الگوی تدوین محتوی و نحوه آموزش معلمان و نوع نظارت و ارزشیابی باید طبق اسناد بالادستی تدوین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، احمد محمودزاده در پنجمین جلسه توانمندسازی مراکز آموزشی زبان های خارجه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در جمع اعضای شورای انقلاب فرهنگی و در دیدار با کارکنان سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی درباره زبان های خارجی، گفت: در سند تحول بنیادین نیز ارائه آموزش زبان خارجی با رعایت اصل تثبیت هویت اسلامی ایرانی مورد تاکید است که شامل کتب درسی و آموزشگاهی می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: براساس پژوهش ها، ایده های مختلفی درباره ارتباط زبان، فرهنگ و تفکر وجود دارد؛ برخی در دیدگاه خود، رابطه زبان و فرهنگ را از نوع هم پوشانی تلقی می کنند و نه شمول یعنی اینکه یکی زیر مجموعه دیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودزاده: معلمان آموزشگاه های زبان توانمند شوند

محمودزاده: معلمان آموزشگاه های زبان توانمند شوند