مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-12اقتصادي

جذب 1.7 میلیارد اعتبار برای تجهیز فضاهای فرهنگی ورزشی شهرستان گرمه


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی از جذب اعتبار 17 میلیارد ریالی برای تجهیز فضاهای فرهنگی و ورزشی شهرستان گرمه خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی از جذب اعتبار 17 میلیارد ریالی برای تجهیز فضاهای فرهنگی و ورزشی شهرستان گرمه خبر داد.

حمیدرضا خاکشور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در راستای تحقق عدالت اجتماعی در خراسان شمالی، 17 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز فضاهای فرهنگی و ورزشی شهرستان گرمه جذب شده است، اظهار کرد: از این اعتبار 7 میلیارد ریال به شهرداری ایور برای تجهیز پارک این شهر که 10 سال بلااستفاده بوده است، اختصاص پیدا می کند.

وی با بیان اینکه طی امسال 20 میلیارد ریال نیز برای شهرستان های مانه و سملقان و جاجرم اختصاص پیدا کرد، ادامه داد: این اعتبارات جدا از اعتبارات ملی دستگاه ها با پیگیری های مکرر از معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور اختصاص پیدا کرده که جذب این اعتبارات برای سایر شهرستان ها نیز در دستور کار است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی با تأکید براینکه پروژه های مانه و سملقان و جاجرم به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: با توجه به رویکرد مردم محوری دولت سیزدهم، اینچنین اقداماتی که نیاز مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 1.7 میلیارد اعتبار برای تجهیز فضاهای فرهنگی ورزشی شهرستان گرمه

جذب 1.7 میلیارد اعتبار برای تجهیز فضاهای فرهنگی ورزشی شهرستان گرمه