مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-12اجتماعي

امواج متناوب بارشی در راه اصفهان است


سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت متناوب امواج ناپایدار بارشی در استان طی پایان هفته جاری خبرداد.

- لیلا امینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از امروز تا چهارشنبه 23 آذر ماه جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است، اظهار داشت: با توجه به وارونگی دما و انباشت آلاینده های جوی تا بعد از ظهر روز چهارشنبه در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان تشدید آلودگی هوا و کاهش شعاع دید پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه به تدریج با گذر متناوب امواج ناپایدار از روی استان به ویژه در ساعات عصر و شب بارش های پراکنده در مناطقی از استان به ویژه نواحی غربی و جنوبی آغاز می شود و این سیستم بارش زا طی روزهای پنجشنبه و جمعه نیز در استان فعال خواهد بود.

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: احتمال بارش برف نیز در مناطق غربی و جنوبی استان در پایان هفته وجود دارد و درباره شدت فعالیت این امواج با نزدیک شدن سیستم ناپایدار طی روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

امینی با بیان اینکه دمای 24 ساعت آینده استان بین یک تا سه درجه افزایش می یابد، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 12 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امواج متناوب بارشی در راه اصفهان است

امواج متناوب بارشی در راه اصفهان است