مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-12فرهنگي

رسوایی های جشنواره سینمایی دریای سرخ در جده با تبلیغ آشکار فساد اخلاقی


جشنواره سینمایی دریای سرخ در جده عربستان با توجه به تاکید مدیریت آن بر سانسور نشدن هیچ یک از فیلم های به نمایش گذاشته شده، به تریبونی برای تبلیغ آشکار فساد و حمایت از انحطاط تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت سعودی لیکس، برخی کارشناسان درباره جشنواره سینمایی دریای سرخ در جده اظهار کردند: این جشنواره سینمایی و ابتذال هایی که در فیلم های آن وجود دارد، در چارچوب طرح مخرب و خطرناک نابود کردن اخلاق و ارزش ها و انتشار هرزگی در سرزمین حرمین شریفین قرار می گیرد.

در دوره قبلی جشنواره سینمایی دریای سرخ از خط قرمزها عبور شد و از ده ها بازیگر فیلم های دارای صحنه های غیراخلاقی دعوت شد و چند فیلم حاوی صحنه های جنسی و برهنگی به نمایش درآمد.

اما به نظر می رسد در این دوره از جشنواره کار از صحنه های جنسی نیز فراتر رفته و به مرحله جدیدی از تبلیغ همجنس گرایی در عربستان رسیده است.

نکته جدید اینکه این موضوع دیگر پنهان نیست و محمد الترکی، مدیر اجرایی جشنواره نیز در گفتگو با سایت Deadline Hollywood در پاسخ به سوالی درباره رویکرد جشنواره پیرامون نمایش فیلم هایی با موضوع همجنس گرایی اظهار کرد: هیچ سانسوری وجود ندارد، ما از مرزها عبور می کنیم و تمامی انواع فیلم ها را به نمایش می گذاریم و خوشحالیم که می توانیم این کار را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوایی های جشنواره سینمایی دریای سرخ در جده با تبلیغ آشکار فساد اخلاقی

رسوایی های جشنواره سینمایی دریای سرخ در جده با تبلیغ آشکار فساد اخلاقی