مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-12فرهنگي

چک های 7رقمی عربستان برای جذب سلبریتی ها/در شگفتم از «دریای سرخ»!


جشنواره فیلم «دریای سرخ» عربستان سعودی، در دومین دوره خود تلاش کرد تا پرستاره ظاهر شود و برای رسیدن به این هدف حتی به صدور چک های 7 رقمی هم تن داد! - جشنواره فیلم دریای سرخ عربستان سعودی، در دومین دوره خود تلاش کرد تا پرستاره ظاهر شود و برای رسیدن به این هدف حتی به صدور چک های 7 رقمی هم تن داد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، گزارشگر این نشریه سینمایی که با پایان یافتن جشنواره دریای سرخ در عربستان سعودی به خانه بازگشته و نگاهی به آن انداخته از این رویداد به عناوینی همچون گسترده و پرهیاهو ، متمرکز بر فیلمسازان محلی و با سطح تقریباً دیوانه کننده ای از حضور چهره ها روی فرش قرمز یاد کرده و می نویسد: حضور شارون استون، جکی چان، شاهرخ خان، اولیور استون، آنتونیو باندراس و حتی مایک تایسون!! رویداد جده را به یک بیانیه چشمگیر و گران قیمت بدل کرده بود.

آلکس ریتمن می نویسد آرامش و اعتماد به نفسی که در این رویداد به نمایش گذاشته شد به کیف های پرپولی برمی گردد که اغلب عامل حیاتی برای جشنواره های سینمایی هستند و به نظر می رسد در این زمینه نگرانی کمی برای مسئولان این جشنواره وجود داشت.

جیب بزرگ و پرپول عربستان سعودی نه تنها یک کمپین بزرگ بازاریابی با پوسترها و تبلیغات تمام عیار به راه انداخت بلکه چهره ها را هم به آنجا کشاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چک های 7رقمی عربستان برای جذب سلبریتی ها/در شگفتم از «دریای سرخ»!

چک های 7رقمی عربستان برای جذب سلبریتی ها/در شگفتم از «دریای سرخ»!