مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-12سياسي

ضرورت تبیین اخلاق حرفه ای برای دانشجویان علوم پزشکی


دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، ضمن تاکید بر ضرورت تبیین اخلاق حرفه ای برای دانشجویان علوم پزشکی، گفت: باید این مهم، جهت یادگیری بهتر و تعامل بین اساتید و دانشجویان به عنوان واحد درسی در برنامه های آموزشی همه رشته ها گنجانده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مریم بختیاری، در نشست تخصصی دبیران محترم هیات ممتحنه ارزشیابی و برنامه ریزی با عنوان بیانیه گام دوم انقلاب: توسعه علمی رشته های علوم پایه که با هدف تبیین سیاست ها و بررسی عملکرد دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی در یک سال اخیر برگزار شد، ضمن اشاره به نقشه جامع علمی کشور، از آن به عنوان نقشه راه بسیار مهمی یاد کرد که گاهی مورد غفلت واقع می شود.

وی گفت: ابلاغیه سلامت مقام معظم رهبری نیز بسیار مهم و اساسی است و می تواند در حل مشکلات، تصمیم گیری و سیاست گذاری راهگشا باشد.

دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی ضمن تاکید بر ضرورت آموزش آداب دانشگاهی و اخلاق حرفه ای به دانشجویان، خاطرنشان کرد: باید این مهم، جهت یادگیری بهتر و تعامل بین اساتید و دانشجویان به عنوان واحد درسی در برنامه های آموزشی همه رشته ها گنجانده شود.

دکتر بختیاری گفت: دیدگاه کیفی و کمی هر دو در آموزش و اعتبار بخشی برنامه های آموزشی اهمیت دارد و امید است بوردهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین اخلاق حرفه ای برای دانشجویان علوم پزشکی

ضرورت تبیین اخلاق حرفه ای برای دانشجویان علوم پزشکی