مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-12فرهنگي

جزییات برگزاری همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از  روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، «چهارمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران» در ادامه فعالیت های پژوهشی انجمن سینمای جوانان ایران و با هدف تولید محتوای تخصصی برای فیلم سازان فعال در حوزه فیلم کوتاه، - چهارمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران به دبیری علمی منصور براهیمی و محوریت مقاله های علمی با موضوع ژانر شنبه 26 آذرماه در خانه اندیشه ورزان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از  روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهارمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران در ادامه فعالیت های پژوهشی انجمن سینمای جوانان ایران و با هدف تولید محتوای تخصصی برای فیلم سازان فعال در حوزه فیلم کوتاه، شنبه 26 آذرماه خانا یا خانه اندیشه ورزان برگزار می شود.

این دوره از همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران با ارائه شش مقاله علمی همراه است و منصور براهیمی پژوهشگر، مدرس، نویسنده و مترجم در حوزه سینما و تأتر، به عنوان دبیر علمی با همراهی هیأت علمی، این مقالات را ارزیابی می کنند.

چهارمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران بر محوریت ژانر در سینمای کوتاه تمرکز دارد و تجارب سه دوره گذشته آن نشان داده است که در حوزه پژوهش فیلم کوتاه آنچه بیش از همه می تواند مفید باشد، امکان استخراج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران اعلام شد

جزییات برگزاری همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران اعلام شد