مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-12حوادث

طرح زمستانی پلیس در راه های مازندران عملیاتی می شود


رییس پلیس راهور مازندران با بیان این که طرح زمستانی پلیس راهور از 23 آذرماه شروع می شود، گفت:این طرح به صورت شبانه روزی در محورهای استان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ نصرالله بیگلری با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس راهور از 23 آذرماه در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: تیم های گشت به طور شبانه روزی در محورهای هراز، سوادکوه و کندوان و همچنین محدوده شهری مثل پل سفید، مرزن آباد چالوس و محدوده کیاسر مستقر هستند.

وی افزود: حدود هزار امدادرسان اعم از اورژانس، هلال احمر، راهور و پلیس راه در این طرح حضور شبانه روزی خواهند داشت.

سرهنگ بیگلری گفت: حدود 100 دستگاه خودرو نیز به طور شبانه روزی در این مسیرها و گردنه های برفگیر مستقر هستند و به رانندگان خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی استان را دارند لازم است نسبت به کنترل فنی وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

بیگلری ادامه داد: نیروهای پلیس، آتش نشانی فوریت های پزشکی، امداد خودرو، راهداری و دیگر دستگاه های خدمات رسانی تلاش می کنند در طول فصل زمستان شرایط خوبی را در جاده ها فراهم کنند تا مسافران سفری ایمن را داشته باشند.

رییس پلیس راهور مازندران در پایان ابراز امیدواری کرد که با مشارکت تمام دستگاه ها در طرح زمستانی امسال شاهد کاهش موارد تصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زمستانی پلیس در راه های مازندران عملیاتی می شود

طرح زمستانی پلیس در راه های مازندران عملیاتی می شود