مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-12اقتصادي

افتتاح 3 مجتمع بین راهی تا پایان سال در همدان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از افتتاح سه مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی تا پایان سال خبر داد و گفت: 40 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی فعال در استان وجود دارد و 17 مجتمع در دست احداث بوده که سه مجتمع تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

- صفر صادقی راد دوشنبه 21 آذرماه در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری، اظهار کرد: در سفر هیأت دولت به استان همدان 3500 میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه و شهرسازی اختصاص یافت که از این میزان 300 میلیارد تومان به رفع نقاط حادثه خیز داده شده است.

وی از تخصیص 300 میلیارد تومان از اعتبارات سفر هیأت دولت به نقاط حادثه خیز استان خبر داد و گفت: در سفر ریاست جمهوری اعتبارات خوبی به حوزه راه داده شده که مقرر شد تمام نقاط حادثه خیز استان طی دو تا سه سال رفع شود که به محض ابلاغ اعتبارات انجام خواهد شد.

اعتبارات استانی پاسخگوی راه های روستایی نیست صادقی راد با بیان اینکه اعتبارات راه روستایی استانی شده است، تصریح کرد: اعتبارات استانی پاسخگوی نیاز استان نیست و امسال برای نخستین بار از کمک خیرین برای راه های روستایی استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه میانگین سامانه های هوشمند استان همدان سه برابر میانگین کشوری است، یادآور شد: 67 سامانه دوربین کنترل سرعت در سطح جاده های است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 مجتمع بین راهی تا پایان سال در همدان

افتتاح 3 مجتمع بین راهی تا پایان سال در همدان