مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-12اقتصادي

سرمایه گذاری پنج هزار و 730 میلیارد ریالی مخابرات کردستان برای اجرای فیبرنوری


مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه گذاری پنج هزار و730میلیارد ریالی مخابرات استان برای اجرای پروژه های فیبرنوری خبر داد و گفت: با این اقدام شاهد ارتقا و رضایتمندی مشتریان خانگی و کلان از کیفیت سرویس های مخابراتی هستیم.

- ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه گذاری پنج هزار و730میلیارد ریالی مخابرات استان برای اجرای پروژه های فیبرنوری خبر داد و گفت: با این اقدام شاهد ارتقا و رضایتمندی مشتریان خانگی و کلان از کیفیت سرویس های مخابراتی هستیم.

آزاد حکمت، در جمع خبرنگاران استان با اشاره به اینکه فیبرنوری یکی از بسترهای امن در حوزه تلفن ثابت به شمار می رود، گفت: اجرای پروژه و کابل کشی فیبرنوری در نقاط شهری و روستایی بر اساس استانداردهای موجود، از استراتژی های منطقه در راستای توسعه پایدار و کاهش آسیب های احتمالی به سیستم های مخابراتی است.

وی با اشاره به اینکه مخابرات منطقه در زمینه ارائه خدمات با کیفیت و نوین به مشتریان توسعه فیبرنوری را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: در حال حاضر پنج هزار و 56 کیلومتر فیبرنوری اجرا شده که در این حوزه به عنوان استان پیشرو، عملکرد مطلوبی داریم.

وی گفت: درحال حاضر چهارهزار و 215 کیلومتر فیبرنوری در نقاط روستایی و841 کلیومتردر نقاط شهری و بین شهری اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری پنج هزار و 730 میلیارد ریالی مخابرات کردستان برای اجرای فیبرنوری

سرمایه گذاری پنج هزار و 730 میلیارد ریالی مخابرات کردستان برای اجرای فیبرنوری