موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-12اقتصادي

منابع مالیاتی در توسعه استان اردبیل راهگشا نیست


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: تنها با تکیه بر منابع مالیاتی آن هم به میزان یک هزار و 700 میلیارد تومان نمی توان به توسعه استان امیدوار بود.

- داود شایقی 21 آذر در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد : پیشنهاد کردیم تا در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال آینده امکان صادرات از استان اردبیل به کشور آسیای میانه با ظرفیت 300 میلیون نفری فراهم آید.

وی تسهیل گری در حوزه صادرات و افزایش محصولات صادراتی را با بازار هدف مشخص یادآور شد و اظهار کرد: با اجرای طرح های پیشران و پروژه های زیربنایی در این زمینه می توان به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد تا امکان صادرات محصولات کشاورزی که در شمال استان به یک میلیون تن افزایش پیدا می کند، به صورت مناسب فراهم آید.

شایقی به بحران آب و ضرورت تأمین آب شرب شهرها، روستاها و مناطق عشایری اشاره کرد و گفت: در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال آینده به این موضوع توجهی جدی شده است.

وی اضافه کرد: رشد هشت درصدی در اقتصاد استان اردبیل نیازمند 77 هزار میلیارد تومان منابع است تا شاهد تحقق این رشد اقتصادی باشیم.

این مسئول اظهار کرد: تکمیل سد عمارت و خداآفرین تحولی عظیم در شمال استان اردبیل ایجاد می کند که ما در کنار تکمیل این پروژه های آبی، خاکی، با رعایت الگوی کشت و توجه به محدودیت منابع آب به راحتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع مالیاتی در توسعه استان اردبیل راهگشا نیست

منابع مالیاتی در توسعه استان اردبیل راهگشا نیست