مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-12حوادث

شکارچی متخلف در منطقه شکار ممنوع استان بوشهر دستگیر شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان گفت: یک متخلف شکار در منطقه شکار ممنوع شاهزاده ابراهیم - تنگ باهوش دشتستان دستگیر و یک قبضه سلاح غیرمجاز جنگی کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طاهره موسوی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال گشت و کنترل محیط بانان دشتستان در مناطق حفاظت شده و اخذ گزارش مبنی بر حضور متخلفان برای شکار چهارپایان مانند کل و بز، قوچ و میش موضوع دستگیری متخلفان در دستور کار قرار گرفت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان افزود: با همکاری یگان های حفاظت اداره کل، پاسگاه محیط بانی کوه بیرمی و شهید محمدی، منطقه مورد پایش دقیق تر و مسیر خروجی متخلفان نیز تحت نظارت قرار گرفت و متخلفان که قصد داشتند با استفاده از تاریکی شب از منطقه خارج شوند در دام محیط بانان گرفتار شدند.

وی گفت: در این ارتباط یک نفر متخلف با یک قبضه سلاح گلوله زنی غیرمجاز جنگی و مقادیری فشنگ دستگیر و متخلف دیگر با یک قبضه سلاح متواری که پس از پیگیری های لازم مورد شناسایی قرار گرفت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان یادآور شد: در بازجویی های فنی صورت گرفته فرد دستگیر شده به شکار یک رأس قوچ وحشی اعتراف کرد.

موسوی بیان کرد: به استناد مصوبه شماره 442 شورای عالی حفاظت محیط زیست جریمه هر رأس کل وحشی و بز وحشی 250 میلیون ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچی متخلف در منطقه شکار ممنوع استان بوشهر دستگیر شد

شکارچی متخلف در منطقه شکار ممنوع استان بوشهر دستگیر شد