مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-12اقتصادي

2500 معلول سمنانی پشت نوبت دریافت حق پرستاری


مدیرکل بهزیستی استان از وجود 2500 معلول پشت نوبتی در بخش دریافت حق پرستاری در این استان خبر داد.

- دکتر محمود منطقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس قانون حق پرستاری و مددکاری به افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید تعلق می گیرد.

وی حق پرستاری برای همه معلولان را یکسان اعلام و تصریح کرد: حق پرستاری و مددکاری برای همه مشمولین این قانون، فارغ از نوع آن یک میلیون تومان در ماه است.

مدیرکل بهزیستی استان از پرداخت پرستاری به همه معلولین نخاعی این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: بهزیستی استان به همه 710 معلول نخاعی استان حق پرستاری پرداخت می کند.

این مدیر مسوول با اشاره به قانون حمایت از معلولان ادامه داد: براساس این قانون بهزیستی مکلف است به منظور حمایت از نگهداری و مراقبت افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید نیازمند و افراد دچار معلولیت های چندگانه نیازمند در خانواده پس از ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای به خانواده ها نسبت به پرداخت حق پرستاری یا مددکاری به سرپرست، همسر یا قیم این افراد اقدام و یا خدمات مراقبتی و نگهداری از افراد دارای معلولیت را از طریق مراکز دولتی و یا غیردولتی ارائه کند.

وی از وجود13 هزار و 657 نفر معلول تحت حمایت بهزیستی در استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: یک هزار و 784 نفر از این مددجویان به عنوان معلول حوزه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 معلول سمنانی پشت نوبت دریافت حق پرستاری

2500 معلول سمنانی پشت نوبت دریافت حق پرستاری