مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-12اقتصادي

نوسازی ناوگان برای طرح راهداری زمستانی، 2000 میلیار تومان اعتبار می خواهد


مدیرکل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به کمبود اعتبارات برای خدمات رسانی به مردم در زمستان امسال گفت: برای تعمیر ماشین آلات و نوسازی ناوگان مبلغ 2000 میلیار تومان اعتبار نیاز است.

- مدیرکل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به کمبود اعتبارات برای خدمات رسانی به مردم در زمستان امسال گفت: برای تعمیر ماشین آلات و نوسازی ناوگان مبلغ 2000 میلیار تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباسعلی بهرامی نیا -مدیرکل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای- چندی پیش درباره اقدامات صورت گرفته این سازمان به ایسنا گفته بود: طرح راهداری زمستانی از یکم آذرماه شروع خواهد شد و 221 هزار کیلومتر از راه های کشور را تحت پوشش قرار می دهد که 34 هزار و 633 کیلومتر از این راه ها، شریانی هستند.

با توجه به تجربه سال های گذشته و پیش بینی هایی که سازمان هواشناسی دارد، تمرکز ما بیشتر در مناطق غربی و مستعد بارش های بیشتر است.

به گفته او، طرح راهدرای زمستانی تا 20 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت، البته سازمان راهداری یک طرح نوروزی هم از 25 اسفندماه دارد که با توجه به این طرح نیز، باید اقدامات و کارهای مضاعفی در راستای ارائه خدمات مناسب به کاربران انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی ناوگان برای طرح راهداری زمستانی، 2000 میلیار تومان اعتبار می خواهد

نوسازی ناوگان برای طرح راهداری زمستانی، 2000 میلیار تومان اعتبار می خواهد