مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-12سياسي

امام جمعه محور مباحث فرهنگی و اجتماعی باشد


فرمانده سپاه قدس گیلان، با تاکید بر نقش مهم علما و ائمه جمعه در مباحث فرهنگی گفت: حوزه تربیتی کار علما و ائمه جمعه است؛ به این منظور در مباحث فرهنگی و اجتماعی، - امام جمعه باید محور باشد.

سردار محمد عبدالله پور امروز، 21 آذرماه در نشست مجمع و هییت اندیشه ورز استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) اظهار کرد: اگر حمایت حضرت زهرا از ولایت نبود امروز شاید اثری از اسلام نبود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در کشور است، گفت: استکبار از طریق فضای مجازی و جنگ شناختی سعی دارد بر روی ذهن جوانان این کشور تاثیر بگذارد لذا برای مقابله با این کار باید به جهاد تبیین توجه کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به اجرای برنامه های بسیج در آموزش و پرورش، افزود: سپاه در آموزش و پرورش یک مسئولیت برعهده دارد که آن حمایت از برنامه های بسیج است؛ به این منظور اقدامات خوبی در حوزه توجه به دانش آموزان به ویژه در مقاطع ابتدایی انجام شده است.

عبدالله پور، نقش آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش ارتباط مستقیمی با حوزه تربیتی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه محور مباحث فرهنگی و اجتماعی باشد

امام جمعه محور مباحث فرهنگی و اجتماعی باشد