مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 12:402022-12-12سياسي

سومین همراه سرای بیمار در محله طرشت راه اندازی می شود


شهردار منطقه 2 تهران از راه اندازی سومین همراه سرای بیمار به منظور اسکان بلندمدت همراهان و بیمارانشان در محله طرشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی صالحی از راه اندازی سومین همراه سرای بیمار به منظور اسکان بلندمدت همراهان و بیمارانشان در محله طرشت خبر داد و گفت: مدیریت شهری منطقه 2 تهران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و همچنین حفظ شأن و کرامت همراهان و خانواده بیماران بستری در بیمارستان ها، در دو مجموعه میزبان همراهان بیمار است.

شهردار منطقه 2 تهران افزود: پس از اتصال همراه سراهای منطقه 2 تهران به شبکه رها این امکان فراهم شد که از تمامی بیمارستان های شهر تهران با همکاری مددکاری بیمارستان ها پذیرش انجام شود و همین موضوع افزایش متقاضی را به دنبال داشته است.

وی افزود: با توجه به پروتکل های تعیین شده، مدت زمان اسکان در این مراکز سه روز است در حالی که همراهان بیماران پیوندی، عفونی، سرطانی نیاز به حضور بلندمدت در پایتخت دارند و در همین راستا سومین همراه سرا در منطقه با همکاری خیّران در حال آماده سازی است.

صالحی ادامه داد: این همراه سرا به دلیل حضور بیماران پیوندی و عفونی نیازمند امکانات متفاوتی با سایر همراه سراها است؛ در واقع اتاق ها و تخت هایش باید ایزوله و پزشک و پرستار هم در آن مستقر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین همراه سرای بیمار در محله طرشت راه اندازی می شود

سومین همراه سرای بیمار در محله طرشت راه اندازی می شود