مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 12:352022-12-12اجتماعي

متناسب با ترافیک راه ها مردم باید از جاده مناسب برخوردار شوند


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: مردم خراسان رضوی متناسب با ترافیک راه ها باید از راه و جاده مناسب برخوردار شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: مردم خراسان رضوی متناسب با ترافیک راه ها باید از راه و جاده مناسب برخوردار شوند.

جعفر شهامت، 21 آذر ماه، در جلسه با فرماندار کاشمر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: شرایط شهرستان کاشمر از نظر برخورداری راه های روستایی مطلوب است.

وی با تاکید بر اینکه متناسب با ترافیک راه ها مردم باید از راه مناسب برخوردار شوند، عنوان کرد: با همکاری و تعامل بین بخشی در راستای ایمن سازی و توسعه راه ها در حد مقدورات پیگیر درخواست ها و اولویت های شهرستان خواهیم بود.

امیر دایی صراف، فرماندار شهرستان کاشمر، در این نشست با بیان وضعیت راه های شهرستان، اجرای 10 کیلومتر روکش آسفالت محور شادمهر به کاشمر از مصوبات سفر ریاست جمهوری، اجرای 2 کیلومتر از راه روستایی گندم بر، روکش 4.

5 کیلومتر آسفالت بلوار آزادگان به عنوان یکی از مسیرهای پرتردد، آسفالت ورودی محور ریوش به کاشمر و همچنین آسفالت 1000 متر راه روستایی شوکتیه را از درخواست ها و اولویت های حوزه راهداری شهرستان مطرح نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متناسب با ترافیک راه ها مردم باید از جاده مناسب برخوردار شوند

متناسب با ترافیک راه ها مردم باید از جاده مناسب برخوردار شوند