مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 12:252022-12-12پزشكي

سیستم رصد بیماری ها در کشور ارتقا یابد / واکسیناسیون کودکان مهاجر افغان حمایت شود


معاون بهداشت وزارت بهداشت با تاکید بر اهمیت جایگاه کمیته کشوری ایمن سازی با واکسن، در عین حال گفت: تجربه کووید 19 به ما ثابت کرد که سیستم رصد و پیشگیری در کشور و سیستم مدیریت در مرزها باید ارتقا یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین فرشیدی در سومین جلسه کمیته کشوری ایمن سازی، با ابراز خرسندی از حضور دانشمندان رشته های مختلف در کنار یکدیگر در این کمیته، به ‎عنوان یکی از کمیته های بسیار مهم حوزه سلامت کشور، از زحمات دکتر علیرضا مرندی، برای سال ها تلاش در این زمینه قدردانی کرد و انتخاب دکتر محمدمهدی گویا را به ریاست کمیته کشوری ایمن سازی تبریک گفت.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه شرایط دو سه سال اخیر بحران کرونا بخش های مهم و نیازمند برنامه ریزی مجدد برای رفع نقایص حوزه سلامت و پیشگیری را به خوبی متذکر شده است، بر اهمیت جایگاه کمیته کشوری ایمن سازی تاکید کرد و گفت: کووید 19 هنوز تمام نشده و بیماری های مشابه آن نیز بسیار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: تاثیر کووید 19 بر افزایش شیوع بیماری هایی که پیش از این به خوبی با واکسن کنترل شده بودند و امروز با زنگ خطر بازگشت آنها مواجه هستیم و دیگر بیماری هایی که انتظار تولید واکسن برای آنها وجود دارد نیز از موارد بسیار مهمی است که در کمیته کشوری ایمن سازی در مورد آنها تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم رصد بیماری ها در کشور ارتقا یابد / واکسیناسیون کودکان مهاجر افغان حمایت شود

سیستم رصد بیماری ها در کشور ارتقا یابد / واکسیناسیون کودکان مهاجر افغان حمایت شود