مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-12ورزشي

تنها هدفمان تکرار قهرمانی است/به دنبال حاشیه سازی نیستم


سرمربی تیم فوتبال ساحلی جوانان فولاد هرمزگان گفت: از انگیزه بالایی برای تکرار قهرمانی برخورداریم و امیدوارم تمامی اتفاقات و شرایط در زمین مسابقه رقم بخورد و بتوانیم نزد هواداران و مردم هرمزگان رو سفید شویم.

- ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم فوتبال ساحلی جوانان فولاد هرمزگان گفت: از انگیزه بالایی برای تکرار قهرمانی برخورداریم و امیدوارم تمامی اتفاقات و شرایط در زمین مسابقه رقم بخورد و بتوانیم نزد هواداران و مردم هرمزگان رو سفید شویم.

بهروز سلطانی زاده در گفت و گو با ایسنا، افزود: خوشبختانه تمامی بازیکنان در وضعیت آمادگی مطلوب جهت حضور در مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را دارا هستند.

وی با بیان اینکه تمامی شرایط و امکانات برای موفقیت تیم فولاد هرمزگان و تکرار قهرمانی نیز مهیا است، تصریح کرد: برای رسیدن به موفقیت نیاز به برنامه ریزی اصولی و منطقی است که تیم فولاد هرمزگان از سال ها قبل کار استعدادیابی و ریشه ای را در رده های پایه به درستی انجام داد و امروز در حال برداشت ثمره تلاش های گذشته خود را می بینیم.

سلطانی زاده با اشاره به اینکه به بازیکنانم افتخار می کنم که در هر شرایطی دست از تلاش برنخواهند داشت، عنوان کرد: همواره تکرار قهرمانی از خود قهرمان شدن سخت تر است و این موضوع کمی از لحاظ روانی، استرس به دنبال دارد اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها هدفمان تکرار قهرمانی است/به دنبال حاشیه سازی نیستم

تنها هدفمان تکرار قهرمانی است/به دنبال حاشیه سازی نیستم