مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 11:062022-12-12سياسي

اتفاقات اخیر در کشور برای همه مسئولان یک درس بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در سنندج اظهار داشت: با توجه به حوادث اخیر کشور که کردستان کانون این اتفاقات بود، دامنه کاری در دادگستری استان با کمترین آسیب همراه است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: عملکرد دستگاه قضا رضایت عمومی به دنبال دارد و در این میان تلاش و زحمات مسوولان دادگستری استان قابل تقدیر است.

وی با عنوان اینکه نیروهای انسانی زبده، باکیفیت، شایسته، باسواد و با تقوا در بدنه دادگستری کردستان وجود دارد، اضافه کرد: تقویت نیروی انسانی و فراهم کردن امکانات رفاهی و مجتمع مسکونی ویژه کارکنان و کارمندان دادگستری یک امر ضروری است که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: اتفاقات و حوادث اخیر در کشور برای همه مسئولان یک درس بود که وظیفه آنان را دوچندان می کند.

حجت الاسلام پورذهبی اضافه کرد: دستگاه قضایی کردستان پویا، فعال و سرزنده در مسیر انقلاب فعالیت می کند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه هم با اشاره به اینکه تقویت نیروی انسانی در صدر برنامه های قوه قضاییه است، گفت: به زودی تامین نیروی انسانی از دانشگاه ها و حوزه های علمیه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات اخیر در کشور برای همه مسئولان یک درس بود

اتفاقات اخیر در کشور برای همه مسئولان یک درس بود