مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-12دانش

توسعه محصولات و خدمات با ایده های نوآورانه شتاب می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی ویژه اختلالات نورولوژیکی و روان پزشکی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، - دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی ویژه اختلالات نورولوژیکی و روان پزشکی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.

در این رویداد از میان 43 طرح دریافتی، بعد از داوری های انجام شده در زمینه های علمی (شناختی)، کسب و کار و فنی، 20 تیم به دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فن آوری، محصولات و خدمات شناختی ویژه اختلالات نورولوژیکی و روان پزشکی راه یافتند.

هر یک از تیم های پذیرش شده طی دوره پیش شتابدهی در زمینه های فنی، کسب و کار و شناختی به مدت 10 ساعت جلسات منتورینگ اختصاصی دریافت کردند.

همچنین برای تیم ها در دسته های بازی های دیجیتال، اپلیکیشن ها و فن آوری های پیشرفته سه کارگاه مجزا با عنوان انتقال تجربه توسط تدریس اساتید برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه محصولات و خدمات با ایده های نوآورانه شتاب می گیرد

توسعه محصولات و خدمات با ایده های نوآورانه شتاب می گیرد