مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-12سياسي

نشریه« فقه پویا» منتشر شد


شماره پنجم نشریه« فقه پویا»؛ فصلنامه علمی تخصصی انجمن علمی فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران منتشر شد.

- شماره پنجم نشریه فقه پویا ؛ فصلنامه علمی تخصصی انجمن علمی فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، امکان سنجی صحت بیت کوین با قواعد و ماهیت حقوقی و فقهی ؛ تهدید یا فرصت ، بررسی و واکاوی ماهیت حقوقی معاهدات بین المللی در پرتو قانون اساسی و قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران ، شمول خطابات شرعی نسبت به غایبان و معدومان ، خشونت جنسی در نگاه قانون و عدم امکان جرم انگاری تجاوز زناشویی و لزوم انتشار آراء قضایی با نگاهی به سیره پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی (ع) عناوین مطالب و مقالاتی است که در این شماره منتشر شده است.

شماره پنجم نشریه فقه پویا به صاحب امتیازی انجمن علمی فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و مدیر مسئولی پرنیان ناصری و سردبیری مهسا صدیقی سنگچال، به صورت فصلنامه منتشر می شود.

در بخشی از مطلب سخن مدیرمسئول آمده است: .

علم فقه به ظهور دین اسلام برمی گردد که هدف آن در گذر تاریخ تطبیق احکام با مسائل نوظهور جامعه بوده است و حضور پویای این علم در دوران وجود تفکرات متعدد زمینه را برای رفع خلا در جامعه فراهم کرده است علم فقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه« فقه پویا» منتشر شد

نشریه« فقه پویا» منتشر شد