مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-12سياسي

شایعه دشمن درباره وضعیت زندان ها/ ادعای تعرض به زندانیان دروغ است


رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس قویا ادعای تعرض به زندانیان را رد کرد و گفت: دشمنان و معاندان نظام شایعاتی را درباره وضعیت زندانیان زن مطرح کردند که ساده لوحانه و غیرقابل باور است.

- حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در واکنش به ادعاهایی که درباره وضعیت زندانیان به ویژه زندانیان زن در کشورمان مطرح می شود، گفت: این ادعاها معمولاً از سوی افرادی مطرح می شود که هیچ اطلاعی از وضعیت زندانیان زن ندارند و ادعای تعرض به آنان دروغ محض است.

وی بیان کرد: یکی از افرادی که این ادعا را مطرح کرده، گفته است اخباری درباره وضعیت زندانیان زن رسیده است، در حالی که ما نباید به هر خبری اعتماد کنیم و باید ببینیم آن فرد یا رسانه ای که این ادعا را مطرح کرده، کیست و چه اهدافی از طرح این مباحث داشته است.

افرادی که چنین گزارش های غلطی می دهند، مغرض هستند.

همچنین باید مشخص شود افرادی که این ادعاهای دروغین و شایعاتی را بازگو می کنند، با طرح این مباحث چه اهدافی را دنبال می کنند.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما بارها از زندان های نسوان در نقاط مختلف کشور بازدید کردیم و این ادعاها دروغ است، گفت: مراقبت از زندانیان زن حاضر در زندان های کل کشور توسط کارکنان خانم و حراست زندان هم توسط آقایان انجام می شود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه دشمن درباره وضعیت زندان ها/ ادعای تعرض به زندانیان دروغ است

شایعه دشمن درباره وضعیت زندان ها/ ادعای تعرض به زندانیان دروغ است