مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-12سياسي

اجرای نمایش واره میدانی به مناسبت ایام فاطمیه (س)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نقش هنر را در اثر گذاری کار فرهنگی بسیار پررنگ و مهم دانست و تاکید کرد: - محمد توکلی زاده گفت: نقش هنر در اثر گذاری کار فرهنگی بسیار پررنگ و مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نقش هنر را در اثر گذاری کار فرهنگی بسیار پررنگ و مهم دانست و تاکید کرد: اخلاص عمل در این راه اثر بخشی کار فرهنگی و آیینی دست اندرکاران این نمایش آیینی را دو چندان می کند.

توکلی زاده در ادامه به بحث مقام زن از نگاه اسلام اشاره کرد و الگوی سوم زن از نگاه مقام معظم رهبری (مدظله) را بهترین راه تبلیغ برای بحث حجاب و عفاف دانست.

نمایش واره کوچه های بنی هاشم در ایام شهادت حضرت زهرا (س) با هدف ترویج فرهنگ فاطمی با استفاده از ابزار هنر، به ویژه هنر پیشروی نمایش واره برگزار خواهد شد که در طول شب های ایام فاطمیه (س) بیش 300 اکران خواهد داشت.

در این نمایش بازطراحی و فضاسازی محیطی برگرفته از معماری مدینه در زمان پیامبر (ص) صورت گرفته و حدود 50 بازیگر با اجرای اپیزود های نمایشی متفاوت در آن به ایفای نقش می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش واره میدانی به مناسبت ایام فاطمیه (س)

اجرای نمایش واره میدانی به مناسبت ایام فاطمیه (س)