مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-12اقتصادي

نام نویسی بیش از یک هزار کارگر سیستانی و بلوچستانی در سی و چهارمین جشنواره امتنان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و 35 نفر از کارگران، اعضای گروه های کار و واحدهای تولیدی و اقتصادی این استان برای حضور در سی و چهارمین جشنواره امتنان نخبگان جامعه کار و تولید نام نویسی کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و 35 نفر از کارگران، اعضای گروه های کار و واحدهای تولیدی و اقتصادی این استان برای حضور در سی و چهارمین جشنواره "امتنان نخبگان جامعه کار و تولید" نام نویسی کردند.

حامد آرامش در گفت وگو با ایسنا- افزود: در اجرای ماده 195 قانون کار، جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای کار نمونه هر سال در سطوح استانی و کشوری با هدف ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تولید، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، نقش آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان در روند توسعه جامعه و تقویت فعالیت های دانش بنیان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یک هزار و 35 نفر از کارگران، اعضای گروه های کار و واحدهای تولیدی و اقتصادی سیستان و بلوچستان برای حضور در سی و چهارمین جشنواره امتنان نخبگان جامعه کار و تولید نام نویسی کردند، اظهار داشت: این تعداد از افراد، 320 طرح در بخش خدمات، 274 طرح در بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی بیش از یک هزار کارگر سیستانی و بلوچستانی در سی و چهارمین جشنواره امتنان

نام نویسی بیش از یک هزار کارگر سیستانی و بلوچستانی در سی و چهارمین جشنواره امتنان