مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-12اقتصادي

همه چیز درباره پوشش های جدید بیمه ای ناباروری


مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: زوجین می توانند از خدمات درمانی نازایی و ناباروری سازمان بیمه سلامت ایران تا سه دوره در سال با پوشش 90 درصدی بیمه استفاده کنند که بانوان تا سن 49 سالگی از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

- علی اربابی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به راه اندازی مرکز ناباروری در خراسان جنوبی طی یک سال اخیر توانستیم برای 100 مراجعه کننده با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلی در خصوص پرداخت هزینه ها در این حوزه وجود ندارد، افزود: مادران باردار به مدت دو سال و فرزندان آنان به مدت پنج سال تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند که در این طرح، از ابتدای امسال هفت نفر مادر باردار فاقد پوشش بیمه ای از این مزایا برخوردار شدند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی با بیان اینکه در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هزینه زایمان طبیعی در بیمارستان های دولتی رایگان شده است، تصریح کرد: اکنون امکان بیمه شدن تمام افراد فاقد پوشش بیمه در سازمان بیمه سلامت فراهم شده است.

وی بیان کرد: همچنین برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تمامی مادران باردار فاقد پوشش بیمه، تا پایان دوره شیردهی و همچنین کودکان آن ها تا پایان 5 سالگی، بدون انجام ارزیابی وسع، با اعتبار یک ساله و بدون رعایت شرط خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره پوشش های جدید بیمه ای ناباروری

همه چیز درباره پوشش های جدید بیمه ای ناباروری