مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-12اجتماعي

کاهش نسبی ترافیک صبحگاهی/ حجم تردد در کدام معابر تهران زیاد است؟


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به غیرحضوری شدن مدارس در پایتخت اعلام کرد که این موضوع موجب کاهش نسبی حجم ترافیک صبحگاهی شده است.

- سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر پایتخت در صبح امروز گفت: رصد انجام شده در مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و نیز گزارش های دریافتی از سطح معابر شهر حاکی از آن است که ترافیک صبحگاهی در معابر تهران از حوالی ساعت هفت صبح امروز آغاز شده و به مرور بر حجم آن افزوده شده است.

البته در روزهای اخیر با توجه به غیرحضوری شدن مدارس کمی از حجم ترافیک صبحگاهی کاسته شده است.

وی درباره اینکه امروز ترافیک در کدام معابر تهران سنگین بود، گفت: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید شاهد ترافیک سنگین بودیم.

در امتداد همین مسیر و در بزرگراه چمران حدفاصل بزرگراه های شهید حکیم تا شهید همت نیز شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین بودیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نسبی ترافیک صبحگاهی/ حجم تردد در کدام معابر تهران زیاد است؟

کاهش نسبی ترافیک صبحگاهی/ حجم تردد در کدام معابر تهران زیاد است؟