مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-12سياسي

نخستین مرحله پاداش پایان خدمت جانبازان و آزادگان واریز شد


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت نخستین مرحله پاداش پایان خدمت 4200 نفر از جانبازان و آزادگان مشمول که نسبت به ثبت درخواست بازنشستگی خود اقدام کرده اند خبر دا - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با پیگیری های به عمل آمده از سوی بنیاد شهید و تأمین و تخصیص اعتبار لازم از سوی دولت، نخستین مرحله از پاداش پایان خدمت 4200 نفر از جانبازان و آزادگان معزز که نسبت به ثبت درخواست بازنشستگی خود اقدام کرده اند در وجه این عزیزان واریز شد.

وی افزود: مبالغ واریزی بر مبنای تعداد سنواتی که حقوق حالت اشتغال پرداخت شده و بر پایه آخرین حکم حقوقی صادره و اقلام مشمول پاداش پایان خدمت محاسبه شده است.

احکام بازنشستگی مشمولین ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران توسط ستاد کل نیروهای مسلح و مشمولین تبصره یک قانون حالت اشتغال برابر ضوابط قانون مدیریت خدمات کشوری توسط بنیاد شهید صادر شده و مبنای محاسبه پاداش قرار گرفته است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید در تشریح جزییات محاسبه پاداش پایان خدمت این مشمولان گفت: پاداش پایان خدمت آن عده از جانبازان و آزادگان معزز که دارای آرا ازکارافتادگی با دو تاریخ متفاوت بوده و همچنین ایثارگرانی که آرا آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرحله پاداش پایان خدمت جانبازان و آزادگان واریز شد

نخستین مرحله پاداش پایان خدمت جانبازان و آزادگان واریز شد