مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-12اقتصادي

آغاز نشست های تامین زمین برای ساخت مسکن ملی


سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز دور جدید نشست های تامین زمین استان ها برای نهضت ملی مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه سلسله نشست های سازمان ملی زمین و مسکن به منظور پایش آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن برگزار می شود، گفت: دستور کار این جلسات بررسی آخرین وضعیت تأمین زمین برپایه اطلاعات ثبت و بارگذاری شده در بانک زمین، بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های آماده سازی شده یا آماده ساخت، بررسی آخرین وضعیت اراضی شناسایی شده برای منابع درآمدی اجرای طرح، برنامه های استان در خصوص مولدسازی و مشارکت و همچنین آخرین وضعیت اتمام پروژه های مسکن مهر باقیمانده در هر استان است.

مؤثرترین راه تأمین زمین برای نهضت ملی مسکن، الحاق اراضی حریم شهرها و تصویب ساخت شهرک هاست مالکی با اشاره به راهکارهای موجود برای تأمین زمین در استان ها، گفت: معتقدیم مؤثرترین راه در تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن، الحاق اراضی موجود در حریم شهرها و تصویب ساخت شهرک هاست.

وی از توافق با بخش خصوصی و فروش اراضی مازاد سایر دستگاه های دولتی نیز به عنوان راهکارهای دیگر در تأمین زمین برای ساخت 4 میلیون مسکن در کشور نام برد و خواستار تسریع رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نشست های تامین زمین برای ساخت مسکن ملی

آغاز نشست های تامین زمین برای ساخت مسکن ملی