مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-12اقتصادي

سیاست اقتصادی صندوق بازنشستگی خروج از شرکت های زیانده است


سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه سیاست و راهبرد این صندوق در حوزه اقتصادی خروج از شرکت های زیانده است، گفت: با این وجود شرکت های قدیمی و با ظرفیت بالای اقتصادی که امکان احیاء و دستیابی به سود داشته باشند، - سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه سیاست و راهبرد این صندوق در حوزه اقتصادی خروج از شرکت های زیانده است، گفت: با این وجود شرکت های قدیمی و با ظرفیت بالای اقتصادی که امکان احیاء و دستیابی به سود داشته باشند، مورد توجه ما خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیران اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری و تامین اجتماعی برای اجرای طرح افزایش سرمایه و روش های خروج از زیاندهی شرکت چوب و کاغذ ایران (چوکای تالش) عصرروز گذشته (20آذرماه) تشکیل جلسه دادند.

سازمان تامین اجتماعی با 53درصد و صندوق بازنشستگی کشوری با 47درصد دو سهامدار شرکت چوب و کاغذ ایران هستند که دیروز تشکیل جلسه دادند تا ضمن بررسی طرح افزایش سرمایه این شرکت، درباره روش های خروج از زیاندهی این شرکت بزرگ و قدیمی تصمیم گیری کنند.

نعمت الله ترکی سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در این نشست، با تاکید بر اینکه سیاست و راهبرد این صندوق در حوزه اقتصادی خروج از شرکت های زیانده است، گفت: با این وجود شرکت های قدیمی و با ظرفیت بالای اقتصادی که امکان احیاء و دستیابی به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست اقتصادی صندوق بازنشستگی خروج از شرکت های زیانده است

سیاست اقتصادی صندوق بازنشستگی خروج از شرکت های زیانده است