مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-12سياسي

عملیات اجرایی مترو غرب استان تهران از سال 1402 آغاز می شود


عضو شورای اسلامی شهرقدس از آغاز عملیات اجرایی متروی غرب استان تهران و تقاطع غیرهمسطح میدان قدس در سال 1402 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح انگیز یوسفی در جلسه شورای اسلامی شهر قدس گفت: حل مشکلات ترافیکی، بهسازی و نوسازی بافت فرسوده، تسهیل صدور اسناد مالکیت و همچنین پیگیری احداث متروی غرب تهران از مهمترین برنامه های در حال پیگیری توسط شورای اسلامی شهر قدس است.

وی اظهار داشت: مشکلات ترافیکی در سطح شهر شهروندان را آزار می دهد و مجموعه شورای اسلامی به صورت جدی پیگیر انجام طرح ها و ارائه راهکار برای رفع گره های ترافیکی می باشد و با انجام هر طرحی بدون انجام مطالعه مخالف است.

یوسفی افزود: تملک املاک واقع در طرح تعریض که سال ها موجب ایجاد ترافیک است در دستور کار شهرداری قرار گرفته و مطالعات لازم برای احداث تقاطع غیرهمسطح در میدان قدس تکمیل شده و در صورت تصویب در بودجه سال 1402 شاهد اجرای آن و کاهش بار ترافیکی در محور 45 متری خواهیم بود.

عضو شورای اسلامی شهرقدس در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه نوسازی بافت فرسوده نیز اذعان داشت: با پیگیری های شهردار، مدیریت سازمان بازآفرینی شهری و شورای اسلامی شهر طی یک سال گذشته ضوابط و محدوده جدید بافت فرسوده شهرقدس در تاریخ 27 مهرماه ابلاغ شده است که می تواند مشوق و محرک لازم برای احیای بافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی مترو غرب استان تهران از سال 1402 آغاز می شود

عملیات اجرایی مترو غرب استان تهران از سال 1402 آغاز می شود