مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-12سياسي

دوره توانمندسازی حقوق یاران در شیراز برگزار شد


مسئول بسیج حقوقدانان استان فارس گفت: دوره توانمندسازی حقوق یاران سازمان بسیج حقوقدانان استان با حضور 120 نفر از حقوقدانان بسیجی برگزار شد.

- روح الله مهبودی دوشنبه 21 آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این دوره یک روزه 120 نفر از خواهران و برادران دارای تحصیلات حقوقی، از جمله وکلا و مشاوران حقوقی، و کارشناسان حقوق شرکت کردند.

او ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره، آموزش افراد برای به کارگیری در مساجد در طرح هر مسجد یک حقوقدان است که یکی از هدف های آن، آشناسازی مردم با حقوق شهروندی است.

مهبودی، جذب آحاد مردم و آگاه سازی حقوقی، با هدف متوقف ساختن سیر صعودی تشکیل پرونده در مراجع قضایی را از دیگر اهداف این دوره دانست و گفت: تگرش این دوره مبتنی بر آگاهی بخشی عمومی است، به این صورت که هرچه جنبه آگاهی عمومی نسبت به مسائل حقوقی در محلات بیشتر باشد، با جرایم کمتری روبرو خواهیم بود و پرونده های کمتری به مراجع قضایی ارجاع می شود.

او خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی در زمینه چگونگی مراجعه به دستگاه قضایی و استیفای حقوق فردی و اجتماعی، حل اختلافات و ایجاد صلح و سازش، ارتقای فرهنگ قانون گرایی، زمینه سازی برای تحکیم بنیان خانواده، کاهش طلاق، افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضایی، ارتقای جایگاه اثربخش دستگاه قضایی و متصدیان امر قضا، از مباحث مطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره توانمندسازی حقوق یاران در شیراز برگزار شد

دوره توانمندسازی حقوق یاران در شیراز برگزار شد