مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-12بين الملل

سازمان ملل درخواست فلسطین برای صدور حکمی درباره اشغالگری اسراییل را بررسی می کند


مجمع عمومی سازمان ملل امروز (دوشنبه) درخواست تشکیلات خودگردان فلسطین از دیوان بین المللی دادگستری در لاهه برای صدور حکمی قانونی درباره اشغالگری اسراییل در اراضی فلسطینی را بررسی می کند.

- مجمع عمومی سازمان ملل امروز (دوشنبه) درخواست تشکیلات خودگردان فلسطین از دیوان بین المللی دادگستری در لاهه برای صدور حکمی قانونی درباره اشغالگری اسراییل در اراضی فلسطینی را بررسی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری معا فلسطین، مجمع عمومی سازمان ملل امروز (دوشنبه) درخواست تشکیلات خودگردان فلسطین از دیوان بین المللی دادگستری در لاهه برای صدور حکمی قانونی درباره اشغالگری اسراییل در اراضی فلسطینی را بررسی می کند و پیش بینی می شود این درخواست پذیرفته شده و حکم درباره اشغالگری اسراییل ظرف یک یا دو سال ارائه شود.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت، دلیل به تعویق افتادن رای گیری، تدوین بودجه جهت تامین مالی کار دادگاه است، حدود 300 هزار دلار هزینه وجود دارد که نیمی از آن برای ترجمه اسناد است.

در پیش نویس قطعنامه از دیوان بین المللی دادگستری خواسته شده رای مشورتی را صادر کند که در آن پیامدهای قانونی ناشی از نقض مستمر حق ملت فلسطین در تعیین سرنوشت خود، اشغال بلند مدت سرزمین شان، شهرک سازی ها و الحاق اراضی شان به اراضی اشغالی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل درخواست فلسطین برای صدور حکمی درباره اشغالگری اسراییل را بررسی می کند

سازمان ملل درخواست فلسطین برای صدور حکمی درباره اشغالگری اسراییل را بررسی می کند