مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-12سياسي

سهل انگاری مسئولان اردبیل علت افزایش پرونده های قضایی


رییس دادگستری استان اردبیل با انتقاد از سهل انگاری برخی مسئولان در انجام وظایف ذاتی و قانونی خود گفت: این موضوع موجب تشکیل حجم زیادی از پرونده های کیفری و قضایی در دادگستری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو شامگاه یکشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اردبیل که به منظور بررسی و تدوین برنامه آموزش و مشاوره قبل از ازدواج با هدف تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق برگزار شد، اظهار کرد: احکام اسلامی و الگوبرداری از بزرگان دینی به ویژه سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین راهکار و روش برای ترویج و تبلیغ شیوه های زندگانی و تعهد به مقام خانواده است که باید همه ما از آن بهره مند باشیم.

وی با ابراز تأسف از نحوه اجرا کردن بسیاری از برنامه های فرهنگی دستگاه های اجرایی در استان گفت: متأسفانه بسیاری از برنامه ها به شیوه برگزاری جلسه و ارائه گزارش آمار و ارقام ختم می شود و عملاً نتیجه ملموس و عینی در جامعه ندارد.

رییس کل دادگستری استان افزود: در بحث مسائل خانواده به خصوص بحث پیشگیری از طلاق دستگاه های مختلف برنامه های متنوعی به صورت جزیره ای و بخشی اجرا می کنند که عدم هماهنگی ها باعث می شود نتیجه ای خاص در بر نداشته باشد و همه ساله شاهد افزایش طلاق یا عدم کاهش آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری مسئولان اردبیل علت افزایش پرونده های قضایی

سهل انگاری مسئولان اردبیل علت افزایش پرونده های قضایی