مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-12بين الملل

اردوغان، یونان را به حمله موشکی تهدید کرد


رییس جمهور ترکیه تهدید کرد در صورتی که یونان اقدامات تحریک آمیز خود را متوقف نکند، آتن با هواپیماهای جنگی و پهپادهای مسلح هدف قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه گفت که ترکیه اکنون مهمات لازم برای هواپیماهای جنگی اف 16 و به ویژه پهپادهای مسلح را در خاک این کشور تولید می کند.

بر اساس این گزارش، اردوغان که دیروز یکشنبه در دیدار با جوانان در استان سامسون در شمال ترکیه سخنرانی می کرد، افزود: اکنون ما خودمان موشک تولید می کنیم و البته که این مسئله یونان را می ترساند.

وقتی در مورد موشک تایفون صحبت می کنیم، یونان می ترسد و می گوید این موشک می تواند آتن را هدف قرار دهد.

وی ادامه داد: این موشک می تواند این کار را انجام دهد، زیرا اگر یونان دست از اقدامات تحریک آمیز برندارد و به رویکرد خود در خصوص تسلیح جزایر دریای اژه ادامه دهد، ترکیه باید کاری انجام دهد.

اگر یونان آرام نگیرد و اقدامات تحریک آمیز را متوقف نکند، ما دست بسته نخواهیم بود و هواپیماهای جنگی و پهپادهای مسلح ترکیه به آتن حمله خواهند کرد.

رییس جمهور ترکیه اخیراً پس از اولین نشست گروه سیاسی اروپایی در پراگ، تهدیدهای خود علیه یونان، یکی از شرکای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را تجدید کرد و در یک کنفرانس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان، یونان را به حمله موشکی تهدید کرد

اردوغان، یونان را به حمله موشکی تهدید کرد