مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 08:252022-12-12اجتماعي

فعالیت66سامانه ثبت تخلفات سرعت در گیلان/ روزانه300تخلف ثبت می شود


رییس پلیس راه گیلان با بیان اینکه 66 سامانه ثبت تخلفات سرعت و 21 سامانه نظارتی برای نشان دادن ترافیک در استان فعال است، گفت: روزانه 300 تخلف سرعت توسط این دوربین ها ضبط می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جاور صفاری شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ برای تردد در محورهای ییلاقی و کوهستانی استان ضروری است، اظهار کرد: از تردد خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی ممانعت می شود.

رییس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه در جلسه اخیر بین استان های شمالی، نقاط ضعف طرح زمستانی در سال های گذشته آسیب شناسی شد، افزود: این نشست با هدف هم افزایی بین استان های شمالی و دستگاه متولی برای اجرای طرح زمستانی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی به موقع تغییر شرایط جوی در کنترل ترافیک مؤثر است، بیان کرد: اعمال محدودیت ترافیکی درست و کنترل تجهیزات زمستانی خودروها در مبادی ورودی قزوین، زنجان و اردبیل پیش بینی شده و مقرر شد که کمک های لازم در صورت نیاز به استان های همجوار نیز ارسال شود.

سرهنگ صفاری با بیان اینکه 65 تیم گشتی پلیس راه در محورهای مهم کوهستانی استان گیلان حضور دارند، تصریح کرد: در محورهای جلگه ای نیز حضور فعال داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت66سامانه ثبت تخلفات سرعت در گیلان/ روزانه300تخلف ثبت می شود

فعالیت66سامانه ثبت تخلفات سرعت در گیلان/ روزانه300تخلف ثبت می شود