مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 08:152022-12-12سياسي

رییسی: بودجه 1402 با رویکرد رشد متوازن تدوین شود


رییس جمهور با بیان اینکه دولت باید در تدوین بودجه توازن و تعادل در رشد را مورد توجه قرار دهد، بر توجه به ظرفیت های مردمی در پیشبرد برنامه های دولت تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهور در نشست عصر امروز یکشنبه هیئت دولت، با بیان اینکه باید در تدوین بودجه، توازن و تعادل در رشد را مورد توجه قرار دهیم، بر توجه به ظرفیت های مردمی در پیشبرد برنامه های دولت تأکید کرد و گفت: بودجه باید با نگاه به مشارکت های مردمی تدوین شود تا دولت بتواند از همکاری مردم در تحقق اهداف بودجه در حوزه های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی، بهره ببرد.

رییسی در همین باره از متولیان تدوین بودجه خواست در تنظیم بودجه سال آینده، برای تأمین درآمد های مورد نیاز دستگاه ها، به ظرفیت های اقتصادی مختلف، مانند اقتصاد دریا، اقتصاد دیجیتال، اقتصاد گردشگری و سایر حوزه ها، توجه ویژه داشته باشند.

رییس جمهور با تأکید بر توجه به کار های اساسی و زیربنایی و زیرساخت ها در تدوین لایحه بودجه، دستور داد که بسته مستقلی برای پیگیری جدی این کار ها و افزایش سرعت پیشرفت کشور، تدوین شود.

رییسی از وزرا و مسئولان دستگاه ها خواست در ماه های منتهی به پایان سال، برای انجام کار های امیدآفرین که تأثیر محسوس در بهبود زندگی مردم داشته باشد، برنامه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: بودجه 1402 با رویکرد رشد متوازن تدوین شود

رییسی: بودجه 1402 با رویکرد رشد متوازن تدوین شود