مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 08:052022-12-12سياسي

کالاهای اساسی در طرح کالابرگ باید به نرخ 1400 عرضه شود


در طرح کالابرگ قیمت کالاهای اساسی نباید بیشتر از شهریور 1400 به مردم عرضه شود و دولت باید مابه التفاوت آن را به شکلی برای مردم جبران کند.

- سید محسن دهنوی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در واکنش به خبری مبنی بر اینکه قرار است دولت به منظور تقویت سلامت غذایی خانوارها این امکان را برای آن ها ایجاد کند که به اعتبار یارانه بتوانند یک ماه زودتر کالاهای اساسی را خریداری کنند و این اقدام در راستای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی است، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال 1401، دولت را مکلف کرد که قیمت کالاهای اساسی نباید بیشتر از شهریور 1400 به مردم عرضه شود و دولت باید مابه التفاوت آن را به شکلی برای مردم جبران کند.

وی با اشاره به اینکه دولت برای اجرای این مصوبه یا باید به مردم یارانه نقدی یا کالابرگ دهد، متذکر شد: دولت در ماه های گذشته برای اجرای این مصوبه به صورت نقدی به مردم یارانه پرداخت کرد، اما اصرار مجلس از همان ابتدا، اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی بود.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: الان هم نظر مجلس شورای اسلامی بر این است که دولت می تواند در قالب کالابرگ یا اعتباری از مردم حمایت معیشتی کند و برای ما این موضوع محل اشکال نیست، بلکه مسئله مهم این است که درباره آن بخشی که سهم خریدار و مصرف کننده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای اساسی در طرح کالابرگ باید به نرخ 1400 عرضه شود

کالاهای اساسی در طرح کالابرگ باید به نرخ 1400 عرضه شود