مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 08:052022-12-12اجتماعي

شناسنامه دار کردن جزایر ایران به کجا رسید؟


از اقدامات معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها به ویژه دفتر حفاظت از زیست بوم ها و سواحل دریایی می توان به موضوع مطالعه، تهیه نقشه پهنه بندی و شناسنامه جهت مدیریت زیست محیطی جزایر اشاره کرد - در حالی که مالکیت ایران بر جزایر سه گانه هر چندوقت یک بار از سوی کشورهای دیگر به چالش کشیده می شود، مدیرکل دفتر حفاظت از زیست بوم ها و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از تداوم تلاش ها برای شناسنامه دار کردن جزایر جنوب کشور خبر داد و گفت: فاز اول تمام شده و فاز دوم آن هنوز در جریان است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته دولت - مردادماه سال جاری - بود که مدیرکل دفتر حفاظت از زیست بوم ها و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از تهیه شناسنامه برای مدیریت جزایر جنوب کشور خبر داد.

  اکنون با گذشت سه ماه محمد طالبی متین در گفت و گو با ایسنا، درباره جزییات شناسنامه دار کردن جزایر اظهار کرد: از اقدامات معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها به ویژه دفتر حفاظت از زیست بوم ها و سواحل دریایی می توان به موضوع مطالعه، تهیه نقشه پهنه بندی و شناسنامه جهت مدیریت زیست محیطی جزایر اشاره کرد.

  مراحل شناسنامه دار کردن جزایر طالبی متین به مراحل لازم برای انجام این اقدامات اشاره کرد و گفت: پس از جمع آوری و احصای اطلاعات منطقه ای، توپوگرافی و مشخصات دسترسی، به عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسنامه دار کردن جزایر ایران به کجا رسید؟

شناسنامه دار کردن جزایر ایران به کجا رسید؟