مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-12اقتصادي

آمادگی صنایع آب و برق برای ایجاد زیرساخت های نهضت مسکن در فارس


رییس شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو در فارس، آمادگی و همراهی کامل شرکتهای آب و برق برای تامین و ایجاد زیرساخت ها طرح نهضت ملی مسکن این استان را اعلام کرد.

- ایسنا/فارس رییس شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو در فارس، آمادگی و همراهی کامل شرکتهای آب و برق برای تامین و ایجاد زیرساخت ها طرح نهضت ملی مسکن این استان را اعلام کرد.

مهندس یدالله حقیقی در نشست شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو در استان فارس با بیان اینکه نخبه پروری و تاکید بر توسعه دانش بنیان اصول اولویت دار در برق فارس است، گفت: این رویکردها در راستای رشد و پیشرفت مجموعه برق فارس تدوین شده و با همت متعالی همکاران برق فارس دنبال می شود.

حقیقی، حرکت در مسیر نخبه پروری و توسعه دانش بنیان را موضوعی مرتبط با شعار سال و مورد تاکید مسئولان نظام و صنعت آب و برق دانست.

او با اشاره به حضور فعال شرکت های داخلی و شرکت های دانش بنیان در بیست ودومین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت برق ایران اضافه کرد: این نمایشگاه نیز جلوه ای از نخبه پروری و توجه به تولیدات دانش بنیان بوده است و خوشبختانه دستاورد شرکت های داخلی در مقایسه با سال های گذشته قابل توجه و بی نظیر است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس اضافه کرد: بومی سازی و داخلی سازی برخی از قطعات صنعت برق که بخش قابل توجهی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی صنایع آب و برق برای ایجاد زیرساخت های نهضت مسکن در فارس

آمادگی صنایع آب و برق برای ایجاد زیرساخت های نهضت مسکن در فارس