مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-12سياسي

اصلاح 27 نقطه حادثه خیز در محورهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از اصلاح 27 نقطه حادثه خیز در راههای جنوب استان در دو سال اخیر با هدف افزایش ایمنی عبور و مرور وسایط نقلیه خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از اصلاح 27 نقطه حادثه خیز در راههای جنوب استان در دو سال اخیر با هدف افزایش ایمنی عبور و مرور وسایط نقلیه خبر داد.

جلال الدین قادری در نهمین جلسه کمیسیون اجرایی حمل و نقل جاده ای و شورای راهبردی تصادفات استان اظهار کرد: اصلاح هندسی، احداث پل، شانه سازی، نصب چراغ چشمک زن، سرعتکاه، بروزرسانی علائم جاده ای، احداث حفاظ بتنی و جان پناه، نصب تابلو، احداث تقاطع های غیرهمسطح و ایجاد روشنایی از جمله اقدامات صورت گرفته برای رفع نقاط حادثه خیز بوده است.

وی ادامه داد: به منطور ارتقای ایمنی تردد در راههای جنوب استان 6 نقطه جدید حادثه خیز در محورهای نظیر ایرانشهر،راسک، جکیگور و چابهار شناسایی شده است که در صورت تخصیص اعتبارات در کمترین زمان اصلاح خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه راه ها یکی از مهمترین بخش های زیربنایی در توسعه این استان محسوب می شود که نقش مهمی در اقتصاد کشور به دلیل جابجایی کالا از بندر چابهار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح 27 نقطه حادثه خیز در محورهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان

اصلاح 27 نقطه حادثه خیز در محورهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان