مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 07:552022-12-12دانش

از راه اندازی پردیس فناوری تا اهدای گرنت ویژه پژوهشی در دانشگاه بوعلی


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی سینا از راه اندازی پردیس فناوری در این دانشگاه خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم که پژوهش ها را در استان مسئله محور و تقاضامحور کنیم.

- ایسنا/همدان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی سینا از راه اندازی پردیس فناوری در این دانشگاه خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم که پژوهش ها را در استان مسئله محور و تقاضامحور کنیم.

دکتر آرش قربانی چقامارانی در گفت وگو با ایسنا، به مناسبت هفته پژوهش اظهار کرد: مقدمات و امکانات تشکیل پردیس فناوری در دانشگاه بوعلی سینا فراهم و مجوزهای اولیه دریافت شده است و در صورتی که تفاهم نامه های مورد نظر ما منعقد شود، تا قبل از پایان سال شاهد راه اندازی این پردیس در دانشگاه بوعلی سینا خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ساخت این پردیس موازی کاری با پارک علم و فناوری استان نیست، اظهار کرد: دانشگاه بوعلی سینا و پارک علم و فناوری در راستای همدیگر حرکت می کنند، از طرفی ظرفیت های فراوانی در استان وجود دارد اما پارک با محدودیت فضا مواجه است.

قربانی چقامارانی خاطرنشان کرد: در آموزش عالی ساختاری شامل گروه آموزشی، دانشکده و دانشگاه داریم که اگر آن را به حوزه شرکت های دانش بنیان تعمیم دهیم، مرکز رشد به مثابه گروه آموزشی، پردیس فناوری به مثابه دانشکده و پارک علم و فناوری به مثابه دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از راه اندازی پردیس فناوری تا اهدای گرنت ویژه پژوهشی در دانشگاه بوعلی

از راه اندازی پردیس فناوری تا اهدای گرنت ویژه پژوهشی در دانشگاه بوعلی